Uddybende beskrivelse af indlæg:
Boost.ai - Boost.ai - Brug chat- og voicebot til jeres kunde- og borgervendte kommunikation.
Vi ser frem til at demonstrere, hvordan Boost.ai med
integration af generativ AI kan skabe effektive chatbot- og voicebot-samtaler.
Vi tager udgangspunkt i flere danske kundecases og giver et praktisk indblik i,
hvor nemt det er at komme i gang.
Globe Systems - Microsoft Places - Lad AI (og Globe Systems) hjælpe med at optimere hybridarbejde og arbejde med fysisk fremmøde.
Microsoft Places er en ny arbejdsplads-app, der omdefinerer fleksibelt arbejde. Det hjælper organisationer med at koordinere, hvor arbejdet skal foregå, modernisere arbejdspladsens oplevelse og forbedre medarbejderforbindelserne, samtidig med at arbejdspladsen optimeres baseret på skiftende medarbejderbehov.
AVAYA - Anvendelse af AI i kunderejsen.
Hør hvordan Avaya anvender kunstig intelligens til at forbedre kundeservice på Avaya Experience Platform. Fra avanceret samtale-AI til agent understøttende værktøjer med hjælp af LLMs, viser vi, hvordan vores teknologi revolutionerer kundeoplevelser. Avaya muliggør problemfri integration med de førende AI-leverandører, hvilket giver dig fleksibiliteten til at vælge de bedste løsninger til at skabe betydningsfulde og effektive kunderejser. Kom og lær mere om de innovative værktøjer og teknologier, vi tilbyder for at løfte din kundeservice til det næste niveau.
TDC Erhverv - Hvad er værdien af at supportere kundedialogen med ”Conversational AI”.
Hør hvordan Enghouse benytter samtale summary i rapportering efter en samtale.
Agenten kan benytte sms og video i en samtale, efter en samtale, eller når der er behov for det. E-Mail håndtering med AI og opbygning af vidensdatabase.