Arrangement 14. december 2022

Vi ser frem til hvad ComIzed og InDialog kan berette om AI og Voicebots og meget mere.

UCU afholder en Teams formiddag 14. december kl 10:00-12:30, og du er inviteret.

Hør om AI og Voicebots, hvor der også deles praktiske erfaringer.  Vi ser frem til hvad 
ComIzed og InDialog har at fortælle, vise demo'er m.v.
 

Vi ved alle at det er begrænset, hvor intelligent en Voicebot i virkeligheden er, men der er ingen tvivl om, at det er et vigtigt redskab til at minimere de trivielle henvendelser og dermed give bedre tid til de komplekse forespørgsler.
 

Her er nogle af de fordele, som leverandørerne ofte nævner:

 

  • Hurtig svartid på de simple forespørgsler, bedre forberedelse inden samtale med en agent
  • Bedre mulighed for at guide kunder til selvbetjening, som i simpel form kunne være at aftale tid med sagsbehandler eller rådgiver
  • Hjælper til at gøre dit Contact Center mere omkostningseffektiv
  • Højne motivationen hos agenterne ved at eliminere de trivielle henvendelser
  • Give bedre tid til de komplekse henvendelser
  • Mulighed for at øge åbningstiden uden det koster ekstra ressourcer
  • Voice-botten  kan også bruges til at bestille tid for dig

Link til deltagelse fremsendes få dage før arrangementet.

Bestyrelsen håber at rigtig mange har lyst til at deltage. 

Arrangementet er gratis. Kender du nogen som også kunne have glæde af at deltage, send dem blot invitationen.


Tilmelding

Fornavn og efternavn
Firma
Titel
Email





  






Kontakt brugergruppen

Har du spørgsmål vedrørende Brugergruppe eller en god idé. Så er du meget velkommen til at kontakte os her

Banner

Er du leverandør til brugergruppen og kunne du tænke dig en banner på vores website

Nyhedsbrev

Ønsker du at modtage nyhedsbreve fra Unified Communication Usergroup kan du tilmelde dig her

Bliv medlem af vores facebook gruppe

KLIK HER

Bliv medlem i vores LinkedIN gruppe

KLIK HER