Workshopbeskrivelser
Axcess Nordic
Workshop 1 - Kontaktcenter, CRM, WEM og digitale kanaler smelter sammen
Axcess Nordic har inviteret samarbejdspartner SABIO til Danmark. Sammen vil de tale om udviklingen i industrien for Customer- og Employee experience teknologi.
SABIOs Chief Innovation Officer, Stuart Dorman, taler om et marked som udvikler sig med stor hast, hvor AI og Cloud er i fokus og hvor de klassiske kontaktcenter løsninger udfordres fra alle kanter, herunder digital transformation, CRM mastodonter, Workforce Engagement Management og udviklingen giver store muligheder for organisationerne, men også en ”navigations-hovedpine”, for at træffe de rette beslutninger.
Globe Systems
Workshop 1 - Møderumsudstyr - ”Fri bar” med Globe Systems
Hvilken videobar skal jeg vælge? Hvad er fordele og ulemper og
er det hele ikke det samme når det ryger igennem ”maskinrummet”?
Hos Globe Systems går vi ind for det frie valg. Kom derfor
og hør om mange forskellige videobar løsninger, erfaringer fra kundecases og
hvordan du få testet en eller flere løsninger.
Ved du også at du har frit valg om du vil klare dig selv, holdes i hånden eller lade Globe Systems stå for montering af løsningerne.
NetDesign
Workshop 1 - Moderne interaktive kontaktcenter
Det moderne interaktive kontaktcenter der giver valgmuligheder og kommunikation med kunderne.
Hvordan engagerer og håndterer man sin organisations kunder i et kanalbillede der i højere og højere grad stiller krav til digitale kanaler? Vi taler ind til mulighederne, best practice, Omnichannel og anvendelse af AI til optimering af håndteringen af disse henvendelser
Workshop 2 - Collaboration, løsninger der binder kommunikationen sammen
Collaboration/Unified Communication er sammenkoblingen af forskellige kommunikationsværktøjer, som telefoni, video møder, beskeder/chat, deling af dokumenter m.m., i et digitalt collaboration-værktøj, der gør det muligt at samarbejde mere effektivt.
AVAYA
Workshop 1 - Rundt om AVAYA
Få den seneste forretningsopdatering fra Avaya. Hør om Avayas roadmap, hvis overordnede tema er ”innovation uden afbrydelser”. I en tid med økonomisk usikkerhed, tilbyder Avaya teknologi der gør det muligt at opnå væsentlige forretningsmæssige forbedringer uden at forstyrre kernedriften.
Avaya Forretnings opdatering – Jens Skyman
Avaya Produkt Roadmap - Ib Axelsen
Avaya’s take på “Innovation without Disruption” – Ib Axelsen
U-Com
Workshop 1 - Hør Ledernes erfaringer med Microsoft Teams og Speech analytics
Hør Ledernes erfaringer med Microsoft Teams og Speech analytics
Hør hvilke punkter der var vigtige at få opfyldt i skiftet til Microsoft Teams, og ikke mindst de punkter forretningen så som værdifulde.
Lederne er begyndt anvendelsen af Speech analytics, hør om deres erfaringer, og grunde til at se nærmere på dette område.