Workshopbeskrivelser




Genesys Cloud 1


Få en introduktion til Genesys Cloud der har været med til at sikre Genesys mere end 800 nye kunder i 2019. En platform der er baseret på Cloud 2.0 og som leverer hidtil uset fleksibilitet inden for Contact center og UC


Genesys Experience-as-a-Service 2


Den kundeoplevelse, virksomheden leverer, bør skille sig ud fra konkurrenterne. Den skal skabe loyale ”fans” og skabe et stærkt brand omdømme. Men teknologi alene er ikke nok. Værdien af din investering afhænger af mennesker – virksomhedens ansatte. Experience-as-a-Service er designet til at hjælpe virksomhedens ansatte med at levere end-to-end, personlige oplevelser, der sikrer kundeloyalitet gennem empati og tillid.



U-com - Kundecase -
Værdien af kundeudviklede løsninger og integrationer


Lederne anvender en Trio løsning fra Enghouse kom og hør om deres digitale strategi. Hvorfor og hvordan ser de anvendelsen af vocal coach og  Quality mangement suite. Hør om integration og udvikling af specifikke kundeanalyser sendt på SMS, samt udvikling af data, som giver medarbejderne mulighed for at agere.


Integration med andre systemer er og bliver en større del af arbejdet i 2020 og fremover.


”I LØBET AF 2020 VIL INTEGRATIONSARBEJDET TEGNE SIG FOR 50% AF TIDEN OG OMKOSTNINGERNE VED OPBYGNINGEN AF EN DIGITAL PLATFORM”
Massimo Pezzini, research vice president Gartner.


U-COM A/S er partner hos Enghouse Interactive og leverer blandt andet TRIO løsninger på det danske marked.





 

Globe Systems


Løsninger til møderum.


scantalk


Vores integration til AVAYA AACC og ACCS

Unified Directory combined with AACC for the perfect solution. TeamView® Unified Directory is a powerful Directory. It takes all the unique search features from TeamView Unified Operator and makes it available for the whole organization. TeamView® Unified Directory’s intuitive interface combined with a great search engine and a simplified use gives optimal working conditions for all employees. 




Netdesign 1
En tydelige kanal- og servicestrategi baseret på Cloud og Managed Service ydelser

NetDesign vil gerne benytte muligheden for at præsentere nogle af vores ydelser inden for Business Consulting. Vores forretningskonsulenter kan agere som trusted advisor i relation til virksomhedernes og kommunernes digitale vision. Hvordan udnyttes potentialet i Cloud-løsninger optimalt, og hvordan kan UCaaS frigøre jeres organisation til at udvikle og levere services til kunder/borgere. Vi kan bidrage med det kundecentriske ved at få defineret en kanal- og servicestrategi, som understøtter jeres forretning. Vi kan samtidig hjælpe jer med at være forbindende og hurtige ved hjælp af procesoptimering og styring, og ved at definere hvilke data i jeres processer, som kan facilitere hurtig og effektiv data-drevet ledelse i stedet for ”ledelse gennem fortolkninger og grundløse beslutninger”.


 

Netdesign 2
Fra traditionelle samarbejdsformer til Modern Workplace – rejsen fra mails til virtuelle teams

De yngre generationer udfordrer i stigende grad de traditionelle samarbejdsværktøjer. De unge kommer fra et åbent og innovativt IT-miljø på universiteterne og deres private brug af digitale enheder. De er vandt til at arbejde i virtuelle teams, hvor business messaging og video erstatter mails og fysisk fremmøde. For at kunne tiltrække og fastholde de unge generationer, og sikre at der ikke opstår en samarbejds- og kommunikationskløft mellem generationer på arbejdspladsen, er det vigtigt at designe næste generations personlige IT-udstyr og understøttende udstyr korrekt. Vi tager et kig på hele paletten af kommunikationsenheder fra personlige devices til board rooms, og kigger på hvordan de traditionelle kommunikationssiloer smelter sammen til Modern Workplace.




Axcess Nordic - Kundecase

Sådan styrker Forca den gode medlemsopleveles med Speech Analytics

Hvor mange tusinde timer bruger I på at tale i telefon med jeres kunder eller medlemmer? Samtalerne er en guldgrube af informationer - og med Speech Analytics får I direkte adgang til dem.


Speech Analytics er et ’cutting edge’-redskab til indsigt i kunde- og medlemsdialogen, men hvordan virker det, hvorfor er det en god ide og hvem i organisationen har gavn af datadrevne indsigter? Christian Gabriel, der har hjulpet flere virksomheder i gang med Speech Analytics allerede, giver en introduktion.


Nicholas Huth Skjoldborg Reim fortæller om den spændende rejse, som Forca, der leverer medlemsservice og administration for bla. PKA, Lærernes Pension og Pædagogernes Pension, har bevæget sig ud på ved at tage teknologien i brug.


Nicholas vil blandt andet komme ind på, hvordan Forca anvender Speech Analytics til at forbedre kunde -og medlemsoplevelsen og løfte forretningen. Han vil også indvie jer i næste fase på Forcas rejse for en styrket medlemsoplevelse: Real Time Speech Analytics.


Nøgleord:

Hvad er Speech Analytics?

Hvorfor er det så specielt?


Hvem i organisationen har gavn af det?


Hvorfor har Forca valgt at investere i Speech Analytics?


Hvordan er Forca kommet i gang?


Hvordan ser fremtiden ud for Forcas brug af Speech Analytics?





TDC
Nyt om TDC Erhverv Scale-platformen





Jansson
Videoaktivering af Customer Experience, de nyeste trends og muligheder indenfor Unified Communications







Kontakt brugergruppen

Har du spørgsmål vedrørende Brugergruppe eller en god idé. Så er du meget velkommen til at kontakte os her

Banner

Er du leverandør til brugergruppen og kunne du tænke dig en banner på vores website

Nyhedsbrev

Ønsker du at modtage nyhedsbreve fra Unified Communication Usergroup kan du tilmelde dig her

Bliv medlem af vores facebook gruppe

KLIK HER

Bliv medlem i vores LinkedIN gruppe

KLIK HER